Zintegrowany System Zarządzania

Zintegrowany System Zarządzania

W dniach od 28 czerwca do 1 lipca 2017r. w "MIEDZIOWYM CENTRUM ZDROWIA" S.A. przeprowadzony został audit ponownej certyfikacji zgodnej z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2015-10, PN-EN ISO 14001:2015-09 oraz PN-N-18001:2004.

 

Certyfikacji dokonała firma ISOCERT sp. z o.o. sp. k., jednostka akredytowana przez Polskie Centrum Akredytacji (zakres nr AC 139 link -https://www.pca.gov.pl), która jest odpowiedzialna m.in. za bieżącą certyfikację Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.

Podczas auditu nie stwierdzono żadnych niezgodności. Potwierdzono skuteczność funkcjonującego systemu zarządzania, która pozwala Spółce na osiąganie zakładanych celów strategicznych. Za mocne strony organizacji uznano rozwój inwestycyjny (remonty szpitala), nowoczesną infrastrukturę Przychodni w Legnicy oraz olbrzymie zaangażowanie pracowników "MCZ" S.A. w rozwój Zintegrowanego Systemu Zarządzania.

Efektem przeprowadzonego auditu jest rekomendacja przedłużenia dotychczasowej certyfikacji systemu zarządzania jakością (z jednoczesnym przejściem na nową wersję PN-EN ISO 9001:2015), systemu zarządzania środowiskowego (z jednoczesnym przejściem na nową wersję PN-EN 14001:2015) oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. Certyfikaty zostały przyznane na okres 3 lat, a ich ważność upływa z dniem 29.07.2020r.

Podkreślić należy, że "MIEDZIOWE CENTRUM ZDROWIA" S.A. w Lubinie jest jedną z nielicznych instytucji medycznych w kraju, które system zarządzania certyfikowały w oparciu o najnowsze wydania norm PN-EN ISO 9001:2015 oraz PN-EN ISO 14001:2015. Zarząd Spółki mając na uwadze dobro pacjentów oraz najwyższą jakość świadczonych usług postanowił recertyfikować Zintegrowany System Zarządzania wg najnowszych standardów.

Ta witryna używa plików cookie
Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, oraz sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj.
Jeżeli akceptujesz naszą politykę wykorzystywania polików cookie, kliknij: nie pokazuj więcej tego komunikatu.